Mrv342 Çok geçmiş olsun size de. Ahh benimde hafızamdan silinmeyen iki an kaldı bir doktorun ultrasondan bakıp çok üzgünüm diyişi sanki kalbimden vuruldum bide buz gibi ameliyathane masasındaki titreyişim. Bir boşluğa düştüm sanki kürtajdan sonra kızım olmasa ne zaman kendime gelirdim bilmiyorum ama beni o kaldırdı, konuşturdu, güldürdü. Onun da bana ihtiyacı var diye toparlandım ama aklımdan çıkmıyor gözyaşlarım da dinmedi. Rabbim büyük asla isyan etmiyorum her halimize şükür. İnşallah bizim için hayırlısı neyse o olur. Benim de anestezi altında vakumlu kürtaj oldu her şey yolunda geçti. Şimdi folik asit ve B vitamin kullanıyorum. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah❤️❤️