2.5 yaşında kızım var çok şükür sağlıklı bir gebelik geçirdim normal doğum oldu her şey çok güzeldi. Bir evladım daha olsun kızım da büyüdü dedim hemen de hamile kaldım. 8 haftalıkken muayeneye gittim her şey yolundaydı bebeğin kalp atışları, tutunması, kanama veya bir sorun yoktu çok mutlu ayrıldık ordan ve 4 hafta sonra randevu oluşturduk. Biz de muayeneden sonra ailelerimizle sevincimizi paylaştık çünkü bişeyin kötüye gidebileceğine asla aklımın ucundan bile geçmedi. Sonraki muayenede doktorum bebeğin kalbi 3 hafta önce durduğunu söyledi almamız gerek dedi ve ayni gün kürtaj ameliyati oldum. Neden olduğunu bilmiyoruz test ve taramalar 2-3 kaybından sonra isteniyor böyle şeyler olabiliyormuş. Kürtajdan sonra 35 gün geçti ve ben bugün adet oldum. Bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman hamile kalabildiniz? Ayni şeyleri yaşamaya o kadar korkuyorum ki Rabbim biliyor elbet ama insanın içinde korku kalıyor