lilyum_ PurpleRose canım merhaba. Simdi doktordan geldim. Bebiş iyiymiş çok şükür herşey yolunda dedi doktor. İçim rahatladı🤍
Asi_07 lilyum_ yarım saat arayla ve sık oluyorsa normal değil dedi doktorum benimde ara ara oluyor günde 3 4 kez sıkıntı yok olabilir dedi o yüzden sordum inşallah sizdeki de normal bir durumdur
lilyum_ Asi_07 benim saat 4 den beri böyle nerdeyse. Yani aralıklı degil kesintisiz oldu. Ama simdi iyiyim çok şükür. Yine de yarın sabah doktora gitcem. Doktorum gelin bi kontrol edelim dedi
Hellobeybii lilyum_ benim de kasıklarda ağrı var sağdan sola dönerken acıyor. Bazen tek bir noktada bıçak saplanması gibi oluyor ama genel olarak bi dolgunluk var sanki kasıklarda, hafif regl ağrısı gibi de oluyor. Yarın ben de gidicem doktora..
lilyum_ Hellobeybii aynen dönerken çok ağrı oluyor. Acaba bebek büyüyor ve bünye alışık olmadığı icin tepki mi gösteriyor ki
Hellobeybii lilyum_ olabilir rahim yan bağlarımız gerilip açılıyordur belki de yukarı çıkarken. Geçenlerde bi tanıdğm dedi ki onun bağları kısaymış ve tüm hamilelik boyunca böyle ağrımış. İnşallah bizimki geçer bir an önce🙏🏻
lilyum_ PurpleRose bebeğin ayakları sol tarafta dedi. Oraya tekme attığı icin sancılanıyordur dedi. Magnezyumu içmeyi ihmal etme dedi. Ben bayadır ilaç içmiyordum o da etkili oldu galiba
Hellobeybii lilyum_ herşey yolunda bizimde, bebiş tam ağrıyan yere doğru sırtını dayamış o tarafa toplanmış 😊🙊