Kızlar merhaba. Bugün 20+4 olduk. Yaklaşık 2 saattir karnımın altında aşırı bir sancı var. Daha çok sol tarafta. Bu acıyı nasıl tarif edebilirim bilemiyorum. Sanki sezeryan olmuşum da dik durunca dikişlerim acıyormuş gibi bir ağrı. Asla dik duramıyorum iki büklüm kaldım. Az önce acıdan duramayınca sırt üstü uzandım , kese o kadar dısardaydı ki eşim bile şaşırdı yumru gibi kocaman dısarda duruyordu. Karnım kocaman şişti birkaç dakika sonra düzeldi. Bu neden oluyor sizce. Normal mi yoksa doktora gitmeli miyim?