bengonca UmmuHamza ay bence kız yaaa, ipek gibi saçlı bişe olacak inşallah 🌸 sağlıkla hayırlısıyla hangisiyse o olsun 🌸
EgeF35 Zorlu ana sayfada sol tarafta uc cizgili bir yer var ya oraya gir tatlim resim yukle yaziyor resmi yukle linki kopyala
EgeF35 UmmuHamza amin ins canim benim 💓 bana net dedi ama ben iki oglandan sonra kafamda cinsiyet dusunmuyorum kesin olarak detaylimi beklicem yoksa fena umitlencem 😥🥰
UmmuHamza EgeF35 Bende öyle olmaktan korkuyorum 🥲 kimseye söylemedim ama yine de işte yaşadığım sürecin farklı olması , doktorunda böyle demesi ümitlendirdi 🥹 inşaAllah minnoş kızlarımız olur 😍 2 erkekten sonra nasıl minnoş olur bilmiyorum ama 😂
EgeF35 UmmuHamza soleme kimseye ben bile daha net solemedim canim gostermedi de gec 😂 icten ice bende umitleniyorum esim bile kizim diye seviyor netlesmeden once bile ole hissedip soluyordu gerci 😂 ama ben kizim bile diyemiyorum illada net detylida gormem lazim ikna olmam icin 💓🥰 amin ins 2 yakisiklilarimizdan sonra evde birde prenseslerimiz olur ins 😘
UmmuHamza EgeF35 Yaaa 😂 ikna olamıyoruz 😂 inşaAllah netleşirde kızım diye sevebiliriz 🥰 bende daha cinsiyet üzerinden yaklaşamıyorum birde karnım çıkmadı ya henüz ona da alışamadım 😅 inşaAllah ya inşaAllah Rabbim duysun 🥰🥹