UmmuHamza 12 haftalığız. Bugün doktora gittim cinsiyette bi tahminde bulundu. Burada ki deneyimli arkadaşlara da sormak istiyorum. Sizin tahmininiz nedir🥰
Sevgilimmmmmmm UmmuHamza bende bugün 12 oldum 3 hafta sonra ancak giderim kontrole. Belli olur inşallah benim de
UmmuHamza EgeF35 Doktor kıza benziyor dedi 🥹 yapısı kız dedi 16. Hafta da netleşir dedi 🥰 inşaAllah sağlıkla hayırla kızdır 🥹🌸
EgeF35 UmmuHamza ay hadi hayirlisi olur ins tatlim 💓 sende oglan annesiydin ikimizede nasip etsin prenses 💓 ben suan 16+6 yim ona ragmen yuzde 80 dedi ama ben her ihtimale karsi detayliyi bekliyecegim garantilemek icin 😂🥰
UmmuHamza EgeF35 Amin Allah razı olsun 🥹🫂 evet biliyorum kesin demedi ama işte bu hamileliğimin farklı olması doktorunda böyle söylemesi olmayacak şeylerin hayalini kurdurmasın Rabbim 🥰♥️ İnşaAllah gönlümüzden geçenler olsun 🤍
EgeF35 UmmuHamza amin ins canim benim 💓 bana net dedi ama ben iki oglandan sonra kafamda cinsiyet dusunmuyorum kesin olarak detaylimi beklicem yoksa fena umitlencem 😥🥰
UmmuHamza @Esahan sizde yorum yapar mısınız ? Tam 12 hafta , babamız biraz iri ben normal. Karından ultrason , Haftasıyla uyumlu kalp atışını o haftalarda dinletmediler ne yazık ki 🥲