ozgeserin Kbrmsl ikiz gebelik riskli gebelik prof olması çok iyi olur onlar gerçekten ellerinden geleni yapıyorlar bilgililer aynı zamanda araştırma nın yeni doğanı gerçekten iyi oluyor özele güvenmiyorum ben yeni doğan konusunda