Benimde ikiz gebelik tek yumurta olduğu için riskli olarak geçiyor ve ilk zamandan beri hem özel gem devlet olarak ilerliyorum şimdi devleti bıraktım özele devam ediyorum nedenide bulunduğum şehirde erken doğum olursa küvezlerin durumu yeterli olmayabilir sevk edebiliriz dedi doktorum bende başka bir şehirde küvezde kalmasından sa özelde doğum yapmayı tercih ettim