Cerencav Hhh03 bence ölçümünüzü sorun. Çünkü dediğim gibi 2 saat sonra acilde ölçtürdüğümde de sıvısı normal çıktı
Ayha Arkadaslar merhaba, ben de 17+5 deyim. Bugun doktorum bana turnusol kağıdı kullandırdı . Cok fazla olmasa da mavileşme gerçekleşti . Sızıntı olabilirmiş. Sizlerde hiç sıvı gelmesi oluyor mu?
Cerencav Ayha ben bir dönem progestan fitil kullanıyordum. O sırada belki gelmiş olabilir bilemiyorum. Ama muayene esnasında test yaptıklarında negatif çıkmıştı
Ayha Cerencav cok zor geçiyor benim de belimde iltihaplanma var düşük doz kortizona basladım hiç bir ise yaramıyor .Kontrolum gelecek hafta cuma bakalım nasıl sıvısında değişkenlik olucak mı?
Ayha Cerencav sıvı ölçümü yapılmadı ultrasonda doktorum sıvın azalmış dedi. Sızıntı mı kortizon mu sebebi diye bakıldı . Bugun kortizonu bıraktım antibiyotiğe başladım. Cuma günü tekrar kontrole gideceğim. Size de cok gecmiş olsun. Umarım bebeklerimiz cok iyidir.
Cerencav Bugün kendi doktoruma gittim. Normal dedi 2 hafta sonra detaylıya gireceğim. Ölçüm söylemedi. Şu an nırmal dedi. Sizin kaçtı detaylıda?