Cerencav olumsuz olanlar bence yazmalı. Benim 39+3 de azalmaya başladı. Normal doğum istediğim için suni sancı alıp doğum yaptım. Bebeğim suyu az olduğu için kakasını yemiş neyseki midesine inmemiş. İnseydi günlerce kuvöz de kalabilirdi. Son haftalarda çok az su içiyordum nedenini buna bağlıyorum.
Daha rahat bir doğum olabilirdi. Bahsettiğiniz haftalar su azalması için çok erken. Mutlaka doğum yapana kadar hatta sonrası emzirme için su tüketimi olması lazım 🥰