orkidemm_ canım benimde progesteron 10. Duphaston söktürücü bir ilaç. Bana düşük riskine karşı progeston verdi. Benim beta değerlerim 2 gün arayla 52-82-118 çıktı. Bir gün sonra tekrar verdim, 195 e yükseldi. Doktor daha beta baktırma dedi. Rahim kalınlığımın iyi olduğunu ve normal gebelik olduğunu düşündüğünü söyledi. Ama dış gebelik ihtimali kese görünene kadar her gebelikte olur dedi. Geç döllenmeden bahsetti. Ama insan korkuyor yine de