Ozlemtos hamileyken Allah güç veriyor inşallah benim gibi olmaz son bulur sizinki ben 10 yıldır anksiyete için antidepresan kullanıyorum hamile kalınca bırakıyorum zorlu bir süreç oluyor benim için doğumdan sonra tekrar başlıyor en azından bebek varken ilaç almıyorum diyorum ilaçta geçirmiyor zaten bastırıyor sadece Allah yardımcımız olsun zor bir durum insan herşeyi anlıyor ama bu psikoloji gittiği zaman kim ne dese de anlamıyor