Mavi_rella ben de daha yeni başladım canım o yüzden henüz bir şey söyleyemem 1 haftadır kullanıyorum. Şu anlık bir şey yok ama akıntım vardı şu an o yok iyi geldi sanırım bana. Tahriş etmiş olabilir ya da tırnağın falan değmiş olabilir canım ama bana da doktor sürekli kullanacaksın ben yeterli diyene kadar dedi. Uzunca bir süre kullanacagim