Songulsevk Semauzun hayırlı olsun bundan daha silik bi çizgiyle öğrendim bende ilk postınuzda da emindim olduğuna 🥹
Semauzun Prensesss2016 bir şey söyleyim mi hiç yoktu arada kasık 5 adet günüm dü geçen yaptım silik gibi çıktı işte bugün de dayanamadım sabah idrarı için şimdi yaptım… ama şu an kasıklarım hafif ağrıyor… yerleşme olabilir belki
Semauzun Bendeee çok sevindim uzun süredir deniyorduk. Ama bir şey fark ettim iki hafta su ve chıa tohumu içtim…. Şimdi bu güzel haberi aldım belki faydası olur deneyenler için. 1 yıldır deniyoruz neredeyse 3 hafta önce ovulastonuma denk gelmiş chia içtim belki faydası olmuştur.
Semauzun Songulsevk ya bende emindim amaaa 1 sene deneyince… allahtan umut kesilmez. Çok mutluyum Allah herkese nasip etsin! 🥰🥹
Songulsevk Semauzun aminnn sağlıkla gelsin hepsi inşallah benim 3. Gebeliğim ama insan ilk gibi heyecanlanıyor kendine, başka birine 🥹
Verujka Ya ben de yaptim ama fotograf yukleyemiyorum son adet tarihim 9 kasim, ikinci cizgi direkt cikti hic beklemeden ama silik… emin olamiyorum o yuzden fotograf da yukleyemedim beceremedim oof
Semauzun Verujka mutluresim.com adresine gir resimleri seç yükle de sonda kopyalaya bas canım. İnşaklah vardır! 🥰
Verujka  oldu insallah, var mi sizce? 🥹
Verujka Semauzun ayyy 🥹 ben silik diye emin olamadim ama bir yildir hep tek cizgi ilk defa az da olsa cift cizgi oldu 🙏🏼
Semauzun Bugün biraz kasıklarım ağrıyor.. tatlı ağrılar test yapmadan önce korkuyordum adet olmasın diye! Allah’a şükşe yerleşiyor :) 😍