Semauzun MNesemm nasıl renkte? Yoğunluk.. onu bekle gör ona göre hareket et.. çok üzüldüm… bende bayadır deniyorum…
MNesemm Semauzun bende Cookrandit deniyorum ama bu ay cook unutluydum şuan kahverengi akıntı var az bir miktar geliyo ama hiç umudum kalmadı vallahi ya birazda yoruldum ya
Semauzun Pamuk3419 evet Türkiye’de öyle. Burda sistem biraz değişik bizim doktor tatilde. Öyle gidemiyorsun.hayati bi durum yoksa.
busrax_ Semauzun Bu testte kuruma çizgisi olacağını sanmıyorum. yumurtlamanızı takip etmiş miydiniz adetleriniz düzenli mi
Semauzun busrax_ evet takip ettim değerlendirdim de bende öyle biliyorum çok güvenli bi test ama şimdi bi tane daha yapacağım
Semauzun Kızlar yaptım.. buraya ilk attığım 6 gün öncesini gösteren erken gebelik testiydi bu yaptığım kaset gibi silik çıktıda ondan gözle görülüyor ama resimde belli olmuyor. Bi iki gün daha adet olmazsam randevu alırım.
Semauzun Fraublt-31111 valla çok nadir kasıgım kasılıyordu bi hafta önce ama onun dışında bir şey yok. Şu an da da belirtim yok. Adet olacak gibi de değilim. Normalde 5ydi adet günüm.. bakalım sabırla bekliyorum