cananbarankocak Emine74 ilk doğumum 40+5 te olmuştu bu gidişle benim yine öyle olacak gibi gece bi anda sancı gelmişti 🙂
Emine74 cananbarankocak cananbarankocak ya maşallah 😍 ben hiç normal doğum yapmadığım için bilmiyorum süreci birden sancı gelince doğum oluyo yani anlık ☺️ İnşallah bekliycem bende bakalım