Alyanur Ben de kullandım 2 aylıkken kanamam olmuştu, banada vajinal yolla vermişti o şekilde yan etkisi daha az oluyomuş ve daha çabuk etki ediyomuş. Kanamam 4-5 gün sürmüştü aynı kahve tonlarda, sonra ilacı bi hafta kullandım sonrada bırakabilirsin artık dedi doktor. Gece yatmadan kullanıyodum, sabaha biraz akıntı oluyordu sadece, onun dışında bi eksisini görmedim