4 gün önce zorunlu sezeryan oldum bence mecbur kalınmadıkça asla sezeryan olunmamalı. Epidural ve spinal oldum bide ama hala toparlanamadım çok acı çektim özellikle ilk 2 gün çok zordu hala bebeğimi emzirmek dışında hiçbir şey yapamıyorum annemler bakıyor. normal doğum cok istemiştim ama olmadı maalesef. Yinede kişinin bünyesine göre değişiyor olabilir bilmiyorum