Vlog1345
Normal doğumu 3 kere yaşamış biri olarak sadece ona yorum yapacağım . Çünkü sezeryan o bilmiyorum .
İlk iki doğumumda dikişlerim vardı . 3. De ne kesi ne dikiş olmadan doğum yaptım . 6. Günüm bugün
Normal de dikişin atıldığı yön be derinlik önemli
Mesela ben ilk iki dikişimde de öyle oturamadım tuvalete gidemedim sorunu yaşamadım dikişlerim beni zorlamadı gayette rahattım . Bu tamamen açılma ve doktorun attığı kesiye göre değişiyor .
Şimdi ki doğumum da kedi ve dikiş olmayınca o kadar rahatmış ki evet dikişte sorun yaşamama rağmen dikişsiz olmak çok konforluymuş .
Yani iki şekilde de rahattım ben günlük rutinlerimi rahat yaptım bebeğime de kendim baktım . Öyle ki İlk de değil de iki kızımda da hastaneden geldiğim an kızlarımı kendim yıkadım .
Hakkınızda hayırlısı olsun ama en önemlisi ikisi içinde rabbim işin ehline denk getirsin