bisbis ben 6700 e aldım artmış azcık kapanışı kolay açmasıda kolay kalite olarak ben çok beğendim özellikle puseti malzemesi icinin yastıkları çok güzel çok kaliteli ben çok beğendim tavsiye ederim ve piyasaya göre çok uygun e bebekte jolie marka baktım o bişe daha pahalıya geliyordu ve kaliteli olarak bununla yarışamaz bence