Opheliaxxx Tgbakrc ben de sezeryan doğum yaptım doğumdan bir gün önce iğne vurmadım kanama çok olmasın diye. İğnenin hiç bi sıkıntısı olmadı doğumumda şükür
Masal1234_ Ayse0575 anladım benim sadece Mhtr 677 t geni heterizigot varyant da ondan sormak istedim aynı mı diye .
Tgbakrc Dorammm doktora git durumunu izah et zaten onlar hemen veriyorlar ama kalp atımından önce kullanmam lazım . Bebeğe kan akışı sağladığı gibi kanın sıvı olması lazım
Momyumay Bende covid sebepli emboli oldu anjiyo oldum şimdi 34+2 haftalık ilk gebeliğim başından beri tetiklememesi için pıhtı 6000 oksapar her gün 1 kez vuruyorum
Esraa00 beyazmelegim 1.70 70 le hamile kaldım Ama benim 6000 vurulma nedenim 2 kürtaj 2 düşük olduğu için diğerlerinde bende 4000 lik vuruluyordum