Tgbakrc Hamileyim ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum . Sabah aspirin içiyorum akşam iğne yapıyorum bu durumda olan var mı ?
Ayse0575 Tgbakrc heterozigotum bende gebeliğin başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum lohusalık bitene kadar da kullanacağım
Haco Bende önlem amazlı ilaç iğne kullanıyorum artı fitil artı guatr hapı artı folik asit artı kanamam oldu geçsin diye kontrol hapı midem iflas eşiginde kollarım mosmor saglıkla gelselerdi bi
Elif222 Bende aynı şekilde hem iğne hem coraspin kullanıyorum. Ben sabah iğne vuruyorum akşam da hap içiyorum. Pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı bende önceden kayıplarım var önlem amaçlı başladı doktor.
beyazmelegim Esraa00 kilonuz nedir acaba ben 57 kiloyum 32 haftadan belli sadece 4000 oksapar vuruyorum
Opheliaxxx Tgbakrc mart ayında doğum yaptım hamileliğimin 9 ayı boyunca her gün oksapar iğne vurdum ve akşamları gün aşırı coraspin kullandım. Lohusalığım bitene kadar da 6 hafta daha kullandım ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durmuştu kan pıhtılaşma bozukluğum olması nedeniyle
Tgbakrc Opheliaxxx doğumdan çok korkuyorum iğne kullandığım için beni rahatlatır mısınız bu konuda acaba ?
Esraa00 beyazmelegim 1.70 70 le hamile kaldım Ama benim 6000 vurulma nedenim 2 kürtaj 2 düşük olduğu için diğerlerinde bende 4000 lik vuruluyordum
Dorammm Kızlar ben de test yaptım heterezigot çıktı bende de .2 ay önce ben de bebeğimin kalbi durdu .şimdi 4+2 haftalık hamileyim kan sulandırıcıyı ne zaman verirler tam olarak
Haceryklmaz 36 hafta olduk bu gün günde 2 doz iğne ve sabahları ekstra bir tane aspirin alıyodum aspirini bıraktık geçen hafta 2 doz oskapar devam
Opheliaxxx Tgbakrc ben de sezeryan doğum yaptım doğumdan bir gün önce iğne vurmadım kanama çok olmasın diye. İğnenin hiç bi sıkıntısı olmadı doğumumda şükür