Smye aynen ama özel olunca işte ücret için çağırıyor gibi:)) cunku bi skntimiz yok cok sukur her sey yolunda.
Biraz sert bi doktor basta emin olamadm ama arastirdigima göre bilgisi ameliyati cok iyiymiş:) devam etmek istedm o yüzden. Sen memnun musun?