Patito__ Zeh- evet oleboluor hizli seslerde de bu oluor surekli sesler insan paniklior ve babiz yukselior Bu sdce cok heycnlanmaktn Dedigim gbi uzak durum Rabbim hepimize sifa versin.amin
sseydaa34 Zeh- 200 bile gördüm öyle söyliimm çarpıntım aşırı olduğundan bazen evin içinde bile yürüyemiyordum
eilf150 100 e kadar normal diye biliyorum ama ben hamıleyım 150 yi gordüm bazen suyu bol tuket dedı doktor her zamn olmuyor arada carpıntı seklınde oluyor
Erol66 Carpıntı uyutmayacak şeklindeyse troidlerdende oluyor kızlar eger yüksekse dahiliye doktoru söylemisti gebelikte yüksek çıkabiliyomuş ben her ay kan weriyorum mesela
cylnmy Sema1250 sizinle aynı durumdayım sürekli panik atak yaşıyorum yıllardır aynı terane ama hamileyken daha fazla vuruyor (16.hafta)
Civcivimmbenim Zeh- beşe öyleyim dinleyince kalp atışını sahada yükseliyor sanki Dinleme elinden gelince
cylnmy Username06 valla aynı sizin gibiyim 16.haftamdayım 4 yıldır panik atak var bende hamileyken daha çok azdı. Sürekli çarpıntım oluyor cok korkuyorum
Username06 cylnmy ben kürtaj olucam birde miyom alınacak korku sardı beni resmen anksiyetem tetiklendi panik halindeyim sürekli nasıl olcak diye