Zeh- bu haftalarda cok nirmal benim de 20. Haftada basladi. Artik kan basincimiz ondekinin cok ustunde. Kalp daha fazla mesai yapiyor, panikleyecek bir durum yok sakin olmaya çalış. Kilon varsa eger o da ekstra etkiliyor tabi. Ben artik her zaman yurudugum yolu 3 kere dinlenerek yuruyebiliyorum 🫠