Esrakalkanc yaa bende 6 ay önce doğum yaptım 23 yaşındayım inanın her gün eşimi bunaltiyordum ya ben bu çocuğa bakamazsam vs vs konuları yüzünden 26 Mayıs’ta sabah 9:45 de kucağıma aldım oğlumu o dakika anladım herşeyin daha önce bomboş olduğunu öyle güzel anne oluyorsunuz ki annelik çok çok güzel bir deneyim insanı sadece uykusuzluk çok yoruyor onada bir süre sonra alisiyorsunuz zaten ben alarm kuruyordum beslemek için alarmda önce uyaniyordum herseyini siz biliyorsunuz siz anliyorsunuz kocaman bir süper kahraman oluyorsunuz her gün başka bir deneyim kazanıyorsunuz siz yeterki kendinize inanın çok çok çok güzel bir anne olacaksınızdir ki eminim hiç bir dakikasını kaçırmak istemiyorsunuz