Esrakalkanc ilk etapta sağlık sorunu olmazsa annem gelecek daha sonra kayınvalidem 19+1 günlük hamişim bibkac kez hareketini hisseder gibi oldum ama yanıldım galiba yani daha ben de çok anne gibi hissedemiyorum. Haraketlense daha bı anne kimliğine bürünürüm belki. İlk gebeliğim değil ama kucağıma alacağım ilk yavrum olacak nasipse 🥰 siz kaç haftalık hamilesiniz ve ilk gebelik mi