bkdusunenanne Ksema erkek canım seninkisi az önce bi Dr var bizim burda onun videolarını izledim aynı seninki gibi erkek, Dr 8 haftalık cinsiyet söylüyor ve o kadar da net çıkıyor işte oda özelde
Yarentnc staRmama Bana da yorum yaparmisiniz 17+4 günlük ultrason resmi doktor söyledi ama bir türlü tatmin olamıyorum buradakiler de hep farklı söylediler inandirdim kendimi sanırım 😏
bkdusunenanne Iraz drmehmetboz canım instagram da inova hastanesi, hatta geçen biride bu Dr ile alakalı post açmıştı burda oda izlemiş videoları hangi şehir gidelim falan diye ysxmışlsr alta
esmanurbaz_ bkdusunenanne ben görsel ekleyemıyorum bızım bebiş erkek bacaklarını ayırmısto doktor özellikle orasınj resmınj verdı ama şu an ekleyemıyorm
staRmama esmanurbaz_ kuzum forumun anasayfasında sol üst köşede 3 çizgi var ordan ekle beni de etiketle merak ettim
Yarentnc staRmama erkek dedi doktor da kiz bekliyordum bende burdayım cinsiyet tahmincilere de sordum hepsi kiz demişti herhalde çok inandirdim kendimi nasip değilmiş demekki
melike1-2 @bkdusunenanne 12 haftalıkken yüzde seksen kız demişlerdi şimdi 14 haftalığız yüzde yüz erkek dedi ama ben arada kaldım biraz daha beklicem kesinleşmesi için 😆😆🤣
1prens_1prensesannesi_ bkdusunenanne Bugün tam 14 haftalık olduk doktor erkek dedi kesin mi diye sordum evet dedi pipiyi bende gördüm sanırım :) 
staRmama Yarentnc narin durduğu için kız demişlerdir ama kızların kafa yapısı bir tık daha farklı oluyor çene kısmı özellikle doktor bacak arasını gösterdi mi