bkdusunenanne Kızlar ultrason fotoğraflarınızı ve cinsiyetini yazarmısınız bacak arası olursa daha iyi olur ☺bizim cinsiyet bir türlü belli olmadı ordan değerlendirme yapcam elimdeki fotolara göre ❤
didm6134 bkdusunenanne ayy bizimki de öylee aynı her gitmemizde farklı duyuyoruz 20.haftada olmamıza rağmen haftaya ayrıntılı ultrasonu bekliyoruz artık emin olmak için.. Doktorda kızlarda yanılma çok olur diyor zaten
esmanurbaz_ bkdusunenanne ben görsel ekleyemıyorum bızım bebiş erkek bacaklarını ayırmısto doktor özellikle orasınj resmınj verdı ama şu an ekleyemıyorm
1prens_1prensesannesi_ bkdusunenanne Bugün tam 14 haftalık olduk doktor erkek dedi kesin mi diye sordum evet dedi pipiyi bende gördüm sanırım :) 
bkdusunenanne didm6134 benim ayrıntılıya daha çok var 4 Şubat’ta bizde 17 haftalığız bi bakıyorum erkek gibi diyor bi bakıyorum kız gibi diyor 😅
didm6134 bkdusunenanne aynen öyle bizde 12.haftadan beri erkek kız gidiyoruz bekliyoruz sabırla en son kız dendi 😊 sağlıklı olması önceliğimiz tabiki ama ilk çocuk bide çok merak ediyoruz
bkdusunenanne Ksema sizin bacak arası ile bizimki çok farklı bi kız bi erkek diyorlar 😅teşekkür ederim ❤
Ksema bkdusunenanne bence olamaz sonuçta popdan görüntü yani bende eşimde geldi o doktor ekranından dhaa canli gözüküyor dedi
bkdusunenanne Ksema bu bizim 13 haftalık resmi şuan 17 yim kız gibi dediler sonra erkek gibi dediler, doğrudur Dr ekranı daha farklı oluyor
bkdusunenanne Ksema erkek canım seninkisi az önce bi Dr var bizim burda onun videolarını izledim aynı seninki gibi erkek, Dr 8 haftalık cinsiyet söylüyor ve o kadar da net çıkıyor işte oda özelde