Gulcinipek Hasret18ayaz vurmadan önce parmağında vuracağın yeri kontrol et canım eline sertlik gelirse oraya vurma yumuşak dokulu tarafa vur hemde ağrımaz
Gulcinipek iremmgk555 bende aynı vuruyorum valla bebek büyüynce karından vurmak istemedim bacaktan devam 😊
Kkardelenn1 Meleklerim5 rica ederim ☺️ zor bşr süreç inşallah kolaylıkla kucağımıza alırız bebeişleri
Sila11ela14 İğneyi vurduktan sonra hemen çıkarmayın beğendire arkadaşım söyledi bende öyle yapıyorum çok şükür morarmadi hiç
Zecmel Hasret18ayaz normal biraz düzelecek sonra tekrar aynı doğum olana kadar oluyor maalesef size bağlı bir durum değil normal ama yani endişelenmeyin