Hasret18ayaz Kızlar oksapar kullanıyorum göbekten vuruluyorum gün geçtikçe dahada morariyor neden acaba 
1Anneadayiiii Hasret18ayaz benimde böyle oluyo canım korkma geçiyo zamanla ve sanki içerde kitle gibi bişey oluyo o da geçiyo damara denk getiriyoruz galiba vururken ben öyle düşünüyorum sararıyo sonra normale dönüyor seninde öyle olur
Alone Hasret18ayaz canım benimde her seferinde morarırdı. Bir süre sonra da kitle gibi vurduğum ilaç kalmaya başlamıştı. Sonra kola geçtik. Koldan hem morarmıyor hem de kitle kalmıyor yapabilirsen kolu dene ve inan bence daha az acıyor
RiRi22 Hasret18ayaz nerden vurursan vur iğneyi oksapar morarma yapıyor seninki iyi yine benim göbek tarafı resmen çürümüş et gibiydi. Farklı bölgeden iğne yapinca morarma geçecek.
iremmgk555 Hasret18ayaz ben de göbekten yaparken morarıyordu bacağa geçince biraz daha azaldı ama yine de bazen morarıyor kan sulandırıcı öyle yapıypr maalesef
xEndless İğnenin havasını almadıysan morarabilir canım birde yanlış yere vurunca morarıyor ama geçer korkma benım morluklarım bunun 4 5 katı kötüydü ama geçti ilk basladıpjmda iğneye aşırı morarıyordu zamanla sanırım vücut alıştı
Gulcinipek Hasret18ayaz vurmadan önce parmağında vuracağın yeri kontrol et canım eline sertlik gelirse oraya vurma yumuşak dokulu tarafa vur hemde ağrımaz
iremmgk555 Hasret18ayaz göbeğim gerginleşince büyüyünce mecbur göbeği bıraktım bacak daha az acılı geldi bana aslında diz kapağından en az 4parmak yukarı ve dışa doğru yağlı kısmından vurun eti sıkıştırıp öyle pek acımıyor
meltembadem Hasret18ayaz normal canım, ben koldan yapıyorum kollarım morluk içinde. Hergün yapıyoruz sonuçta morluk olması normal
Meleklerim5 Hasret18ayaz koldan iğneyi dik vur dik çıkar yavaş yavaş enjekte et canım bide vurunca bolca ovala vurduğun yeri. Bende morluk olmuyo ama kitle oluyor yanlış yere denk getiriyorum sanırım onun dışında böyle morluklarım yok çok şükür
Gulcinipek iremmgk555 bende aynı vuruyorum valla bebek büyüynce karından vurmak istemedim bacaktan devam 😊
Sude_naz0 Hasret18ayaz Çok normal canım ben dokuz ay boyunca kullandım benim her yerim öyleydi üç aylık kızım var şu an testim yine pozitif görünüyor ne yapacağımı bilemiyorum
Zecmel Hasret18ayaz normal biraz düzelecek sonra tekrar aynı doğum olana kadar oluyor maalesef size bağlı bir durum değil normal ama yani endişelenmeyin