buse76 orhismommmmmm Cnm benim detaylı ultrason içşn 23+3 e gün verdi radyolojide ki adam geç değilmi sen kaçıncı haftada yaptırdın tam olarak
orhismommmmmm buse76 yok canım normal 24 e kadar normal daha iyi bebegın herseyı daha gelişmiş olur net görürsün. Ben 20. Haftada yaptırdım ama 18 de gittik randevuya
buse76 orhismommmmmm tamam canım çok teşekkür ederim tıpta hangi hocaya taliplisin memnun musun hocandan
orhismommmmmm buse76 ya cnm nevin hocaya gidiyordum çok memnundum. 2 aydır hastanede yok. Cemile hocaya gidiyordum onda yabancı ülkeye gitmiş. Valla 1 5 aydır kontrole gitmiyorum
buse76 orhismommmmmm evet Cemileyi bende duydum yırt dışı işi olacakmış galiba bende din samet doktora gittim yeni gelmiş genç bir doktor ilgiliydi ama bilemedim Cemile hoca olsaydı keşke
cinderella Tıp fakültesinde ücretli muayene de sezeryan veya normal doğum ücretlerini biliyor musunuz acaba kızlar??🌸🌸🌸