Güzel anneler merhaba, şu an şırnaktayım doğum için kırıkkaleye geleceğim, ilk hamileliğim. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde Yaşam hastanesi Berk uygur’a gitmiştim o kadar suratsız ve ilgisiz davrandı ki kelimeler anlatmama yetmez, kesinlikle bir daha o dr yi görmek istemiyorum. Kırıkkale’de ilgili güler yüzlü hastasıyla ilgilenen doktor öneriniz var mı? Özel ya da devlet ikisi de olur, cevaplarınızı bekliyoruz🤰🩷👼