Damlasima Pelin_17 yeni hamile değilim 2. Gebeliğim 27. Haftamdayım zamanın nasıl geçtiğini anlamadım inşallah sizde anlamadan bir an evvel evladına kavuşursunuz☺️
Cansu34 Merhaba hanımlar Yeni hamileyim Çanakkale 18 Mart üniversitesinde Bülent bey varmış, gebelik takibi için, kendisine kontrole giden var mı? Veya 18 Mart’tan normal randevu alacağım,doktor tavsiyesi de olur? Şimdiden teşekkür ederim
Damlasima Cansu34 anlamadım her postta denk geliyorum ayrı ayrı postlara denk geliyorum. Muayene önünde bekleyen hamilelere sormak bu kadarmı zor ?
Cansu34 Damlasima Ben Çanakkale’yi bilmiyorım Evet çok fazla kopy past yaptım ama 1-2 günlük Siz de takdir edersiniz ki devamlı aynı mesajları sunacak değilim Sabırlı olabilirsiniz Başka sözüm yok Hoşçakalın