Pelin_17 merhaba canim 7. Haftadan selam olsun o zaman ilk başlarda aşırı gaz sorunum vardı çok şükür atlattık suan sadece herşeyden tiksinme yemek yiyemem mide bulantısı halsizlik uyku isteği ve aç kalma problemi yasıyoruz Rabbime bin şükür ben halsiz olayım o iyi olsun orda Can versin ona şifa olsun dualarım sizlerle Bu arada kalp atışı ve bebeğimizi 6. Haftada gördük darısı sizlerin basına insAllah 🙏🙏🙏