Kürtaj 2 kere oldum kalpleri durmuştu bebeklerimin. Hiç korkulcak ağrılı bir olay değil evde düşürmektense kürtaj olmak daha iyi içeride parça kalırsa yine kürtaj olunuyo çünkü. Ve düşürenlerdende ağrılı geçtiğini duymuştum her bünye aynı değil tabi de . Allah kucağını doldursun inşallah en hayırlı zamanda