isimsiz19 Kızlar biliyorsunuz ben buraya daha öncede post açmıştım bebeği göremediğimiz için sizlerden fikir almıştım. Son adet tarihime göre 10+1 haftalık hamileydim. Maalesef bugün öğrendim ki kesem bozulmuş ve sağlıksız bir gebelikmiş doktor cuma gününe kadar düşmezse kürtaj yapıcaz dedi çok korkuyorum çök üzgünüm. Bu bebeği çok beklemiştim ama Buda rabbimin bir imtihanı diyip şükrediyorum daha kötü şeyler yaşatmadığı için içim kan ağlasada Şükrü’m dilimden düşmesin düşmüyor da elhamdülillah. Sizlere şunu sormak istiyorum kürtajdan çok korkuyorum aranızda daha önce olan varsa anlatabilir mi? Ve evde nasıl düşürebilirim keseyi bebek yok zaten hepinizden Allah razı olsun rabbim imtihanlarımızı kolaylaştırsın inşallah 🙏😢
staRmama isimsiz19 çok geçmiş olsun balım bilgim yok ama üstte kalsın. Umarım bebeğin sağlıkla bulur seni ❤️
Turuncukadin isimsiz19 çok geçmiş olsun rabbim şifa versin. Ben de 14 haftalık bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu suni sancıyla normal doğum yaptım. Kalan parçaları da kürtaj ile aldılar plasentasını falan. Ben anestezi almadım sadece vajina içine iğne yapıp uyuşturdu doktor. Biraz da olsa hissediyorsun acı olmuyor da ağrısını hissettim fazlasıyla ama kısa sürüyor için ferah tut. Üzerinden 10 ay geçti şimdi 15 haftalık gebeyim çok şükür rabbim bir daha yaşatmasın💞💞
kubrayurek isimsiz19 canım çok geçmis olsun rabbim tekrarını yasatmasın benim 17 ve 16 haftada kalp durmasi sonucu hastanede dusuk yaptım ilac verdiler normal doğum gibi kalan parcalarıda uyutarak temizlediler hic acı hissetmiyorsun . 1 tane de 9 haftalik boş gebelik onu evde kendim düşürdüm cok ağrı cektim ama gittigimde icimde hic bisey kalmamış kürtaja gerek kalmadı . 2 ay öncede 26 haftalik erken doğumla sezeryan olarak bebegimi kaybettim hepimizin bir imtihanı var rabbim büyük dua edicez başka caremiz yok 🤲
Aeell isimsiz19 yengemin de bos gebelıktı bı ot vardı lokman hekimden almıstı o dusuk yaptrmıstı adını ogrenıyım yazım sana cok etkılı bı ot babannesı soylems ona önceden ıstenmeyen çocukları onunla dusururlermş bu arada Allah yar ve yardımcınız olsun
ibcmom cok üzüldüm Allah hakkında hayırlısını versin insallah tez zamanda doldursun kucağını. maydonoz suyu, soğan suyu, ananas deneyebilirsin
isimsiz19 Turuncukadin amin cümlemize inşallah sağlıklı bir bebek sağlıklı bir hamilelik geçirelim hepimiz inşallah 🙏🥹
Turuncukadin kubrayurek çok geçmiş olsun size de. Cok üzüldüm okurken rabbim yardımcımız olsun bebeklerin kalbi neden durmuş bilgilendirme yaptılar mı size ne dediler?
isimsiz19 kubrayurek Ne büyük imtihanlarımız var içimizi temiz tutmalıyız rabbim bizi mükafatlandırır inşallah imtihanımızı kolaylıkla atlatmayı nasip eylesin isyan etmeden şükğr dilimizde Allah’ın izniyle 🙏😢
kubrayurek Turuncukadin patalojiye gönderdik ama hicbisey cıkmadı gayet sağlıklılarmış boş gebelikten sonra genetik test yaptırdım 2 gende pihtilasmaya yatkinlik cıktı sonuncu bebegimde iğne kullanmıstım hersey yolunda diye seviniyordum riskli haftalari atlatmistik . 21. Haftada iki damarda akım kaybı başladı gelisme geriligi oldu 26. Haftada tansiyonum yükseldi akciger enzimlerim yükseldi dısarda müdahale ederiz diye acil doguma aldilar ama 1 saat yaşadı vefat etti
Turuncukadin kubrayurek ayyy çok geçmiş olsun yok benim de belli değil patoloji sonucunda da bir şey çıkmadı. Pıhtılaşma testi yaptırmadım şimdi 15 haftalık gebeyim ama korkularım hala devam ediyor haliyle. Rabbim yardımcımız olsun gerçekten çok zor
Kehiylun Çok geçmiş olsun rabbim sabrını verir inşallah zor bir durum yaşadığım için biliyorum neden 10. Hafta böyle oldu kalp durması mı ?
isimsiz19 Kehiylun Hayır bebek hiç olmuşamış maalesef boş gebelik değil dedi doktor sağlıksız gebelik çocuk olsaymış da engelli ya da hasta olucakmış rabbim ne büyük sınavlardan kurtarıyor bizi ama olsun bunada şükür zaten kanamam var
kubrayurek isimsiz19 aminn canım insAllah kürtajdanda korkma zaten bayıltıyolar bisey anlamıyorsun rabbim tekrardan sağ saglim evlatlar nasip etsin isteyen herkese 🤲🌸
isimsiz19 kubrayurek Amin cümlemize inşallah. Ne kadar çok kız kardeşlerim ablalarım var burda Allah razı olsun hepinizden iyiki varsınız. Yürekten koskocoman sarılıyorum size🥹❤️🙏
kubrayurek isimsiz19 bizi bizden başka kimse anlamaz canım o yüzden ne zaman istersen yazabilirsin bazen insan hic tanımadığı biriyle bile olsa konusup rahatlamak istiyor 🌸 rabbim hepimize yeniden evlat nasip etsin 🤲
isimsiz19 kubrayurek amin Allah razı olsun çok doğru gerçekten teşekkür ederim sizin içinde aynı duyguları paylaşıyorum emin olabilirsiniz 🙏❤️