Rukiye0606 ben sadece fetal DNA yaptırdım peşinden ikili yaptıracaktım dr dedi ki yastan dolayı riskli sınıf gelir boşuna strese girersiniz zaten fetal DNA çok kapsamlı en güzel sonucu o verecek dedi yaptırmadım sizde içinizi ferah tutun yaştan dolayı o sonucu verdi büyük ihtimalle