SevQas Hamileliğimi 3 haftalıkken öğrendim kan testi ile. Bilinçliydik, istiyorduk da. Adetim gayet düzenlidir. Adet olacağım son hafta vücudumda ne gibi belirtiler olacağını da bilirim. O yüzden birkaç farklı şey hissedince beklemeden gittik doktora. Çok şükür yanılmadım. İlk 4-5-6. haftalar çalıştığım için yorgunluğu ve uyku isteğini çok hissettim. Her yere kafamı koyasım geldi. 5. ve 6. haftalarda çok hafif bulantım oldu ama öyle kusacak derecede değil . Ara ara yokladı hani aç kalınca bir süre için çekilir onun gibiydi. Sonrasında da bu çabuk yorulma ve uyku isteği geçti. Bol bol vitamin alın bunun önüne geçmek için. Folik asit haplarınızı düzenli alın. Canınız istemese de kahvaltı yapmaya özen gösterin. Şuan 9+4 deyim son iki haftadır bütün belirtiler kalktı şükür. Ne uykum geliyor ne midem bulanıyor.