SevQas 👋 merhaba benimde 7+5 bende aynı durumdayım bulantım falan yok çok şükür 🙏 ama bi halsizlik bi üşengeçlik banamısın demiyor bazen eklem yerlerim bile öyle bir ağrıyorki diyorum eyvah hasta olucam 🤦♀️ Ama doktor normal dedi 😊 inşallah sağ salim kucağımıza almakta nasip olur 🙏😊