Bende çok fena bağımlıyım. Bırakmadım ama azalttım. Sabah bi fincan bazen akşam bi fincan içiyorum. Doktorum ve perinatoloğum da bu şekilde tüketmeme müsaade ettiler. Çayı çok az tüketiyorum ama kahveyi bırakmam mümkün değil. Bide ihtiyaçtan ziyade kafam o kadar ağır ki gebe kaldığımdan beri halsizliğime de çok iyi geliyor. Sizde bilinçli tüketirseniz bence hiç bir şey olmaz. 🥰