Habibetrkz Rbdrmx merhaba canım bizde bugün 9+2 olduk. Dediğin gbii sürekli acıkıyorum ama mide bulantısı ve yanmam devam ediyo 🤦♀️
Cansaydnn Bizde bugün 9+1 olduk çok belirtim yok yorgunluk ve iştahsızlık var psikolojik olarak çöküş yaşıyorum sanırım hep benek kalp durması işe ilgili şeyler okuyorum ve korkuyorum habire doktora gidesim geliyor sizde de öyle mi
Hulyaebrar1 Rbdrmx Maşallah çok sevindim🌸 bende tam 9. Haftadayım ama bulantı ilacı olmadan kendime gelemiyorum artık normal hayata dönmek istiyorum 🙄
Rbdrmx Hulyaebrar1 ayy biz döndük ama ne döndük yaaa hiç bişi yemeden yapamıyorum resmen yememek için tutuyorum kendimi 🥺🙄😂😂 gece acıkiyorum birtane elma yiyorum öyle uyuyorum mesela 10 bile girmeden düzne biniliyor bnece ❤️😅
Sfyumt2203 Rbdrmx çok şükür bizde 9+2 deyiz bulantı ve kusma hiç olmadı ama uyku hali ve meme hassasiyeti halen devam ediyor. bol acıkmalı geçiyor hep bişeyler yiyesim geliyor 🤭🤭