Rbdrmx Merhaba nasıl geçiyor güzel anneler biz bugün tam 9 haftalık olduk ve sanırım bulantılarım geçti ve rahata erdim sürekli bişiler yemek istiyorum sizde durumlar nasıl 🤗🐣🎈🧡♥️
QueenMommy Rbdrmx bende bugün tam 9 haftalık oldum aynıyız biraz bulantım geçti gibi çok acıkıyorum sadece aynı durumlar bendede var
Habibetrkz Rbdrmx merhaba canım bizde bugün 9+2 olduk. Dediğin gbii sürekli acıkıyorum ama mide bulantısı ve yanmam devam ediyo 🤦♀️
miraclenaz Kaç haftalıksınız tam acaba hanımlar ben 8+4üm bi anda meme ve koku hassasiyetim gitti. Sizde durumlar nasıl normal mi bu durum
Guler_45 9+6 hiç bulantı ve kusma yaşamadım , sadece iştahım çok acıktı ilk başlar şimdi oda normale döndü 🫶 tek sorunum kanamalı bir gebelik geçiriyorum 2 haftadır lekelenmelerim düzenli olarak devam ediyor Progestana devam 🥰
Busra0104- 9+6 halsizlik aşırı uyku isteği koku hassasiyeti var 😊 bakalım inşallah enerji gelir en kısa sürede 😍
Dolunay_dolunay 9+1 mide ağrısı ve iştahsızlık sorunu yaşıyorum hayat kalitem çok düştü su bile içemiyorum sağlıcakla gelsin yeter ki geçer elbet diyorum