Beyazmelekkk Gamzeacis işte iyi diyorum hani 20-30 ise . 50-60 ise fevkalade oluyordur demek istediğim. Siz satış yaparak mi 20 kazanıyorsunuz ?
Gamzeacis Beyazmelekkk yok yanlış anladınız sanırım eşim çalışıyor maaşı 20den biraz fazla . Ben işten ayrıldım çocuğum olunca eşime destek için satış yapıyorum ☺️
Beyazmelekkk Gamzeacis sizde sosyal medyadan mi satış yapiyorsunuz ne gibi şeyler satıp ortalama ne kadar kazanıyorsunuz acaba ? Bol kazanclariniz olsun inşallah
Gamzeacis Beyazmelekkk ilk zamanlar aldığım ürünlerin parası çıktı ama sonradan Kasım indirimleri başlayınca durdu takşpçi olunca iyi olur diye düşünüyorum ahlas.bebe bakabilirsiniz