Gamzeacis Rabiul ilk paylaştım sonra sildim ama uyarı geldi doğru bulmuşum 🤗bol kazançlarınız olsun sizin de🥰 Gardrops ile dolap aynı mı kesintisi
rumrum123 Gamzeacis sanırım siz instagramın kendisine reklam vermekten bahsediyorsunuz, ben sürekli veriririm işletmem var kendi çapımda, insanlara ne hitap ettiğim belli olduğu için takipçi sayımı çok iyi etkilemişti siz de belli bir konu üzerinden yaparsanız belki işinize yarar🐣
Gamzeacis rumrum123 sizin ne üzerine sayfanız Bir markanın bebek kıyafetleri aslında marka çok iyi sertifikalı ama duyulmuş olmadığı için
rumrum123 Gamzeacis reklamı verirken düzenlemeniz gerekli, türkiye olarak sınırlandırmalısınız o zaman daha çok türk insana görünür reklamınız
rumrum123 bende bebekler üzerinde çizimler yapıyorum, doğum bilgisi yazan çizimler yapıyorum bebeğe özel, bakmak isterseniz @keys.artt 🥰
Beyazmelekkk Dunyam28 merhaba en merak ettiğim konu sizi bulmuşken sormak istedim. İnfluencer olmanın aylık ne gibi getirisi oluyor ne kadar kazanıyorsunuz eğer özel olmayacaksa sizin için ? Avantajları ve dezavantajları nedir bu işin ? Memurum yasak heralde memurlara demi influencer olmak ama çok seviyorum foto video çekmeyi falan .
Dunyam28 Beyazmelekkk yasak olduğunu düşünmüyorum, fakat kazanç çok değişken yani sizin hangi kitleye hitap ettiginiz , takipçi sayınız, erisim istatistiginiz, size gelen markalar bunların hepsi kazancta belirleyici rol oynuyor.
Beyazmelekkk Dunyam28 ya illa ki değişkenler etkiliyor dur. Ama hani rakamsal olarak olayı anlayabilmek adına mesela hangi kitleye hitap etmek daha çok kazandırıyor ? Örnek bir kazanç veremez misiniz işi anlamak için soruyorum yapmaya değer mi diye
Gamzeacis Beyazmelekkk değiyor demek ki bu kadar çok influencer var bu benim düşüncem tabi bazıları iyi olmayan şeyi bile övüyor bu benim düşüncem 😀
Beyazmelekkk Gamzeacis 20-30 bin ise yine ek iş olarak yapılabilir. Ama 50-60 bin varsa çok iyi zaten maaşlar kaç demi
Gamzeacis Beyazmelekkk 20 30 bin e aylık geçinenler var yalnız ve benim eşimin 20 ye yakın ve kiracıyız bebeğim olunca mecburen işten ayrıldım o yüzden bu işe giriştim işletmeden alıp satıyorum tamamen mecburiyetten
Beyazmelekkk Gamzeacis işte iyi diyorum hani 20-30 ise . 50-60 ise fevkalade oluyordur demek istediğim. Siz satış yaparak mi 20 kazanıyorsunuz ?