sweetmom_ Berraeray1 9. Gün yaptım ilk testi o gün kan verdim 3 çıktı 2 gün sonra kanı tekrar verdim 18e yükselmişti.
EsoMom_ Rapunzelll6333 bende de böyle çoktu 10 adet sipariş vermiştim pazartesi 10. Gün oluyor her gün bi tane yapıcam sabah ilk idrarla koyulaştıgına bakocam Bakalım haberleşelimmmmmm hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥰
CerenOz Rapunzelll6333 11. Gündü bu testi yaptığımda, pazar adet günüm ,eğer olmazsam hafta içi kan vereceğim. Ama bu test kafamı karıştırdı