Nursahergun Gmztnhn sağlıkla gelsin bebiş erkek anneleriyiz kız isteriz demi 🤣🤣nasıp🙈iki oğlanla baş etmek zor olacak ama kız olsa tabi güzel olur hayırlısı 😍kaç haftalık
Gmztnhn Nursahergun inşallah 🙏🏻 zorluktan ziyade ikisini de tatmak istiyor insan tabi ☺️ 12+4 haftalık benim. Sizin ?
Cagla46 staRmama  12 haftalık tahminde bulunur musunuz 🌸
Anne88 Kubra0021 https://ibb.co/f2F8RFB https://ibb.co/D4RBmWN https://ibb.co/yQL2QTj Bizede bakarmisin ri a etsem 😊