Selenayderen35 ibcmom bence kız sanki benim kızımın ultrason görüntüsünü koymuşssunuz 😊🙏 nabızıda 140 ın üstündeyse kız diyolar biraz hurafe olabilir ama benim kızımında 155 ti 😊
Aylisan denizalismom benim içinde tahmin de bulunur musunuz 🌸 
Gulsen2015 denizalismom ! Bana da bakar mısınız [https://mutluresim.com/images/2025/01/08/1yvOw9.png](https://)
Gmztnhn  Bana da tahminde bulunur musunuz ☺️
Gmztnhn Elamomy doktorda erkek gibi dedi bir oğlum var gönlüm kızdan yana ama tabiki sağlıkla hayırla gelsin ne olursa kıymetlimiz olacak ❤️ teşekkür ederim. Haber edeceğim öğrenince.
Nursahergun Gmztnhn sağlıkla gelsin bebiş erkek anneleriyiz kız isteriz demi 🤣🤣nasıp🙈iki oğlanla baş etmek zor olacak ama kız olsa tabi güzel olur hayırlısı 😍kaç haftalık