Eceninanne Badehandekuzey sezeryan yerim ıncelmıs oyle dedı bılmoyrm ne kadar doğru ve gecerlı bir sebep . Iyı hıssdyrm ben oysa . Cok sagolun ınsallh hayırlı bir doğum olur
Miniklerinannesiyim Eceninanne anladım canım hayırlısı olsun hakkınızda tecrübelerini paylaş bizimle de bende haftaya giricem 🥹