Eceninanne 37+3 teyım doktorum yarın ıcın gun verdı . Dualarınızı eksik etmeyin kızlar . Cok heyecanlıyım stresliyim. Sağlıkla kucağıma almak nasıp olsun ınsallh
1Kelebek1 Eceninanne inşallah en güzel şekilde atlatırsınız 🤲 sağlıkla bebeğimize kavuşursunuz inşallah 🤲 benimde günümde az kaldı doğumdan sonra buraya yazar mısınız nasıl geçti neler yaptınız tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim ☺
Badehandekuzey Eceninanne neden streslisiniz bence mutlu olun çok güzel bi an bebeğine kavuşmak🥰 neden erken tarih verdi peki
Eceninanne Badehandekuzey sezeryan yerim ıncelmıs oyle dedı bılmoyrm ne kadar doğru ve gecerlı bir sebep . Iyı hıssdyrm ben oysa . Cok sagolun ınsallh hayırlı bir doğum olur
egenin_annesi_ Eceninanne ayyyy benim de doğumum yarın sabah bende çok heyecanlıyım ama korkuda var tabi 😴 Allah yardımcımız olsun hepimizin 🌸
Miniklerinannesiyim Eceninanne anladım canım hayırlısı olsun hakkınızda tecrübelerini paylaş bizimle de bende haftaya giricem 🥹